20 Ağu 24
menu icon Web siteleri menu icon D/A

İş Dünyasının Kalbi Oyun Tabanlı Online Etkinlik Platformlarında Atıyor

İş Dünyasının Kalbi Oyun Tabanlı Online Etkinlik Platformlarında Atıyor

İş dünyasında pek çok şirket çalışanların katılımını artırmak, ekip uyumunu sağlamak, motivasyonu yükseltmek ve hedef kitleleriyle güven bağı kurmak için alternatif yollar arıyor. Oyun tabanlı etkinlik çözümleriyle markaların hem hedef kitleleri hem de çalışanları nezdinde fark yaratmasını sağlayan platform ise bu yöntemin faydalarını sıraladı. 

İş dünyası çalışanların katılımını artırmak, ekip uyumunu sağlamak, motivasyonlarını yükseltmek için oyunlaştırılmış etkinlikler düzenliyor. Oyunlaştırmanın kurumsal etkinliklere ve iş hayatına eğlence kattığını ve rekabetçi bir ortam yaratarak dinamiği artırdığını belirten QuizmodeOn Kurucu Ortağı Berke Başaraner ise oyun tabanlı etkinlik çözümleri ile markaların hem kurum içinde hem de hedef kitlelerine ulaşırken fark yaratmasını sağladıklarını açıkladı.

Oyunlaştırmanın, insanları bir hedef odağında motive etmek için çeşitli tasarım öğelerinin kullanıldığı bir alan olduğunu söyleyen Berke Başaraner, “Oyunlaştırılmış etkinlikler, doğru parametrelerle yapıldığı zaman, şirketlere kısa vadede başarının anahtarını veriyor. Çünkü, hem çalışanlarıyla hem de iş ortaklarıyla ve müşterileriyle ilişkilerini daha samimi bir düzeye taşıyarak güven bağı kurulmasını sağlıyor. Biz de interaktif oyun ve etkinlik platformu QuizModeOn olarak, oyun tabanlı online etkinlik çözümlerimizle markaların online ve yüz yüze etkinliklerine heyecan katıyoruz” dedi. 

QuizModeOn’un bir topluluk yönetimi çözümü olduğuna dikkat çeken Berke Başaraner, “Topluluğa ulaşan, topluluklarla etkileşimi hedefleyen, onların verilerini almayı ve onlara eğlenceli bir şekilde etkileşim yaratacak araçlar kullanarak sorular sormayı, bilgi verip almayı ve bunun karşılığında adil bir şekilde ödüllendirebilmeyi sağlıyor” açıklamasını yaptı.

“Şirketler hedef kitleleri için veri toplayabiliyor”

Girişimlerini, pandemi ile başlayan yeni normale adapte olan kurumların, başta çalışanları olmak üzere hedef kitleleri ile iletişimi ve etkileşimi artırmak adına ihtiyaç duydukları bir çözüm olarak kurduklarına dikkat çeken QuizmodeOn Kurucu Ortağı Berke Başaraner, “Kurumsal şirketlerin hedef kitlelerine ulaşırken veri toplayabildikleri ve özel arayüz tasarımları gibi özellikler sayesinde markalarının akılda kalıcı olmasını sağlayan, web tabanlı bir oyun ve etkinlik platformu olarak faaliyet gösteriyoruz. Tabu, anket, soru-cevap, kelime oyunları gibi birçok oyun tekniği sunuyoruz” şeklinde konuşarak kullanıcılarına sundukları özellikleri şöyle sıraladı:

“Gelişmiş tema editörü özelliğimizle markaya saniyeler içinde özel arayüz tasarımı yapabilme imkanı sunuyoruz. Logo ve arka plan görsellerini ekleyerek arayüz renklerini değiştirebildikleri bu özellik sayesinde markalar, kurumsal kimliğine en uygun şekilde özelleştirilmiş deneyimler tasarlayabiliyor.”

Aynı etkinlik içinde farklı dilleri destekleyen oyunlar

KWORKS - Koç Üniversitesi Girişimcilik Araştırma Merkezi'nin 2024 hızlandırma programlarına katılacak girişimler arasında seçilen QuizmodeOn’un Kurucu Ortağı Berke Başaraner, “Markaların kullanıcılarından temel iletişim bilgilerini almalarına ve kendilerine özel Kişisel Verileri Koruma Kanunu (KVKK) dokümanları yüklemelerine olanak tanıyoruz. Etkinlik sırasında tek yönlü mesaj gönderme, anlık olarak tüm katılımcı listesini görme ve katılan kişileri aratma gibi özelliklerle iletişimi kuvvetlendiriyoruz. Aynı etkinlik içinde farklı dilleri destekleyen oyun ve etkinlikler oluşturma fırsatı da veriyoruz. Kurum içine yönelik bazı özel etkinlikler için karekod ve PIN kodu güvenli ve yeterli olmayabiliyor. Whitelist, tekil giriş, e-posta uzantısı kontrolü gibi özel kurallar belirleyerek, kitleyi filtreleyerek oyuna giriş konusunda kısıtlamalar getirebiliyoruz. Böylece, markaların sadece izin verdikleri katılımcıların oyuna katılmasını veya etkinlik sırasında uygunsuz davranışta bulunan katılımcıların oyundan atılmasını sağlıyoruz” ifadelerini kullandı. 

“3 ayda bir yeni oyun ekliyoruz, sıradaki oyunumuz Wordle olacak”

Platformlarının sadece kurum içinde kullanılmadığının, happy hour, eğitim, iç iletişim etkinliği, saha pazarlaması aktiviteleri gibi birçok okazyonda sıklıkla tercih edildiğinin altını çizen Berke Başaraner, değerlendirmelerini şöyle sonlandırdı:

“QuizModeOn’u markaların bulundukları sektör ve hedef kitleleri fark etmeksizin, etkileşimi artırmak ve veri toplamak için tasarladık. Kısa zaman içinde oyun çeşitleri, oyun modları, etkinlik dinamiklerine ait çeşitli özellikler sayesinde hiçbir platformun sunmadığı çeşitliliği barındıran sektör agnostik bir çözüm haline getirdik. Her 3 ayda bir yeni oyun ekleme vizyonu ile çalışmalarımıza devam ediyoruz. Yakın zamanda dünyada popüler olan Wordle oyununu da platformumuza entegre etmeye hazırlanıyoruz. Gelecekte, interaktif etkinliklerin merkezi olacağımıza inanıyoruz.”

 

İlgili Haberler

Müzik Sektörünün Borsası Kuruldu
Web siteleri menu icon
23 Ağu 24
Müzik Sektörünün Borsası Kuruldu
Devamını Oku >
Galata Üniversitesi Web Sitesini Diverseffect ile Yeniledi!
Web siteleri menu icon
31 Tem 24
Galata Üniversitesi Web Sitesini Diverseffect ile Yeniledi!
Devamını Oku >
Diverseffect'in Özgün Tasarımları İle Ekojet Web Sitesi Şimdi Yayında!
Web siteleri menu icon
31 Tem 24
Diverseffect'in Özgün Tasarımları İle Ekojet Web Sitesi Şimdi Yayında!
Devamını Oku >
Dikkat Çeken 20 Cesur Web Sitesi Tasarımı Örnekleri 2024
Web siteleri menu icon
24 Tem 24
Dikkat Çeken 20 Cesur Web Sitesi Tasarımı Örnekleri 2024
Devamını Oku >
GoArt Metaverse Web Sitesini Istcode Dijital Ajans ile yeniledi!
Web siteleri menu icon
14 Mar 24
GoArt Metaverse Web Sitesini Istcode Dijital Ajans ile yeniledi!
Devamını Oku >
KUVEYT TÜRK YATIRIM’ın TERCİHİ; CLOCKWORK
Web siteleri menu icon
20 Şub 24
KUVEYT TÜRK YATIRIM’ın TERCİHİ; CLOCKWORK
Devamını Oku >
QNB eFinans’ın Tercihi Clockwork Oldu!
Web siteleri menu icon
20 Şub 24
QNB eFinans’ın Tercihi Clockwork Oldu!
Devamını Oku >